Reklamując się w serwisach społecznościowych możemy liczyć na szybkie i widoczne zyski w postaci wzrostu sprzedaży naszych produktów lub zainteresowania oferowanymi usługami. Nienachalna reklama w serwisach społecznościowych posiada tak dużą skuteczność głównie z tego powodu, że odbiorcy są już znużeni i zirytowani innymi, nachalnymi formami reklamy.
Główną zaletą Facebook ads jest możliwość targetowania odbiorców, czyli określenia do kogo konkretnie ma trafić nasza reklama. W ten sposób nie tylko trafiamy do tych osób, które nas interesują, ale przede wszystkim to my znajdujemy ich, zamiast czekać, zanim oni natrafią na naszą ofertę. Dowiedź się więcej o kampaniach reklamowych facebook ads z strony http://promotraffic.pl/kampanie-facebook-ads/
Czym są kampanie Facebook ads?
Kampanie reklamowe na Facebooku to skuteczne metody reklamy dla większości firm. Przede wszystkim dla tych, które oferują swoje produkty i usługi osobom młodym, dzieciom lub w średnim wieku. Nie można oczywiście stwierdzić, że firma produkująca np. leki dla seniorów nie powinna reklamować się na Facebooku. Tak na pewno nie jest.
Kampanie Facebook ads korzystają z olbrzymich ilości danych użytkowników Facebooka, które są przede wszystkim realne i bardzo szczegółowe. Dzięki temu korzystając z takich narzędzi możemy trafić precyzyjnie tylko do tych osób, które znajdują się w naszej grupie docelowej, a tym samym są zainteresowane zakupem naszych produktów lub skorzystaniem z naszych usług.
Kampanie Facebook ads dają wiele możliwości, są wielokierunkowe. Na przykład możemy samodzielnie wybrać, w którym miejscu będą się wyświetlać, jakie elementy graficzne będą przyciągały użytkowników, ile tekstu reklamowego będą pokazywać lub w którym konkretnym miejscu będzie on dostępny. Co ważniejsze, wszystkie te kwestie możemy przetestować, aby stworzyć optymalną, najskuteczniejszą reklamę.
Kampanie Facebook ads pozwalają dotrzeć do ponad półtora miliarda użytkowników na całym świecie. Stanowią chyba najlepsze miejsce do skutecznego i szybkiego budowania marki naszych produktów. Chociażby z tego powodu, że trafiając stricte w profil naszych potencjalnych odbiorców, więc jesteśmy w stanie najszybciej powiększyć grono naszych klientów.