Żadne przedsiębiorstwo nie funkcjonuje bez reklamy. Taki jest dzisiejszy świat marketingu, że niestety część dochodów trzeba poświęcić na działania promocyjne, mające na celu zareklamowanie jakiejś usługi, nawet osoby, czy jakiegoś towaru. Z reklamą spotykamy się każdego dnia – reklamy słyszymy w radiu, reklamy oglądamy w telewizji, podobnie jak widzimy je w różnorodnych czasopismach i na billboardach. Warto teraz zastanowić się nad tym, dlaczego tak jest, że niektóre reklamy oglądamy chętnie, chętnie na nie patrzymy, a niektórych w zasadzie nawet nie zauważamy. Warto zaznaczyć, że niekoniecznie musi tu chodzić o to, czy reklamowany produkt czy usługa nas interesują. Chodzi tu o formę reklamy, o sposób przedstawienia wspomnianej usługi, osoby albo produktu. Jeśli reklama jest ciekawa, jeśli wywołuje na przykład uśmiech na naszych twarzach, jeśli jest dla nas interesująca, jeśli nas wciąga, to siłą rzeczy, nawet gdybyśmy chcieli ją przełączyć na inny kanał, to nie jesteśmy w stanie tego zrobić, bo po prostu lubimy tą reklamę. Reklama musi być wykonana z fantazją, musi być dobrze przemyślana,. Oczywiście bardzo ciężko jest stworzyć reklamę, która spodoba się wszystkim grupom społecznym, ale nie jest to niemożliwe. Można w gust odbiorcy trafić na przykład muzyką, czy obsadą, bo do reklam zaprasza się przecież także osoby sławne. Najłatwiej jest zatem stworzyć dobrą reklamę telewizyjną, bo ma się największe pole do popisu. W reklamie radiowej można oprzeć się tylko i wyłącznie na dźwiękach, a jeśli chodzi o reklamę w czasopiśmie, to tylko o obraz. Tak samo, jak zresztą w przypadku ulotek, które są chyba najbardziej popularną formą reklamy w dzisiejszych czasach i to niezmiennie od kilku czy kilkunastu już lat.

Jak rozprowadzać ulotki?

Reklamą telewizyjną jest najłatwiej dotrzeć od szerokiego grona odbiorców, bowiem telewizję ogląda przecież każdy z nas. Oglądamy ją wszyscy, niezależnie od tego, czy robimy to rano przed pracą, czy po pracy, czy w nocy – reklamy lecą zawsze i można na nie trafić o każdej porze. A jak natomiast rozprowadzać ulotki? Można zastosować na przykład kolportaż adresowy, czyli kierowanie ulotek do konkretnych, indywidualnych osób. Kolportaż adresowy to wysyłanie ulotek w ładnie, konkretnie zaadresowanych kopertach, tak by klient mógł taką ulotkę znaleźć w swojej własnej skrzynce pocztowej. Jest jeszcze kolportaż bezadresowy, który natomiast polega na rozdawaniu ulotek przypadkowym przechodniom. Oba te sposoby, kolportaż adresowy i bezadresowy, są w miarę skuteczne, ale przecież ulotki same nie dotrą ani do skrzynki pocztowej, ani też nie trafią same w ręce przechadzających się po mieście ludzi.

Jeśli chcesz rozdawać ulotki…

Do roznoszenia ulotek potrzebni są ludzie, a jeśli ty jesteś na przykład taką właśnie osobą, to bez wątpienia powinieneś odwiedzić następującą stronę internetową: kolportaż-ulotek.com.pl. Na tej stronie dowiesz się więcej o pracy przy roznoszeniu ulotek i będziesz mógł również zgłosić chęć rozpoczęcia takiej pracy. Takie strony, jak właśnie kolportaż-ulotek.com.pl pomagają zarówno osobom szukającym pracy, jak i producentom poszukującym osób chętnych do rozdawania ulotek reklamujących ich firmy.

Tags:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *