Krówki reklamowe okazały się być dużym sukcesem, jeśli chodzi o zdobywanie nowych klientów, więc postanowiliśmy je wykorzystać także w przypadku zdobywania partnerów biznesowych. Często organizujemy różnego rodzaju konferencje biznesowe, na których czasem udaje nam się zdobyć nowych sponsorów naszego biznesu. Zwykle są to większe firmy, które mogą sobie pozwolić na inwestycje w mniejsze przedsiębiorstwa.
Jednak nie zdarza się to bardzo często, więc pomyśleliśmy, że krówki reklamowe z logo naszej firmy mogą się okazać fajnym sposobem na zdobycie większej ilości sponsorów. W zasadzie nie mieliśmy nic do stracenia, więc postanowiliśmy spróbować. Tym bardziej, że dodawanie ich do naszych zamówień dla klientów okazało się być tak dużym sukcesem. Dlatego byliśmy pewni, że i na tym polu nam się powiedzie. Od razu postanowiłem, że zamówię ich przynajmniej trzy tysiące, żeby móc część z nich rozłożyć na stole z poczęstunkiem, a część dorzucić do prezentów i ulotek, które rozdawaliśmy po koniec spotkania. Potem przyszedł czas na organizację konferencji, zaproszenie gości i przygotowanie prezentacji firmy. Staramy się za każdym razem mieć inną prezentację, żeby osoby, które przychodzą na nasze spotkania drugi albo trzeci raz nie musiały znowu słuchać tego samego. Kiedy nasz przedstawiciel skończył przemawiać, rozdaliśmy gościom krówki z logo naszej firmy razem z ulotkami, które nas przedstawiały.
Goście wyszli z sali konferencyjnej, a my posprzątaliśmy cały bałagan. Już wtedy zauważyłem, że prawie wszystkie krówki reklamowe zniknęły ze stołu, a śmietniki były pełne papierków. Bardzo mnie to ucieszyło, bo znaczyło to, że im smakowały. Jeśli tak było, to na pewno ucieszą się, że dostali ich więcej jako prezent pożegnalny. Może to nakłoni ich do zadzwonienia do nas i sponsorowania naszego biznesu.